2011. július 7.

Jury Duty #2

Folytataskeppen a korabbi cikkemhez Jury Duty cimmel, hihetetlen, de beideztek engem is eskudtnek. Tegnap kaptam postat, hogy legyek szives nyilatkozni, hogy teljesitem-e az eskudtek felteteleit, miszerint epelmeju vagyok, ertek angolul es amerikai allampolgar vagyok. Szerencsere vagy az ingyenes valaszboritekkal vagy online is valaszolhattam, nosza, nyomjuk, www.nycourts.gov. Csokolom, en sajnos csak egy luzer bevandorlo volnek, kerem engem bekenhagyni. Megfelelo mezokbe utlevelszam, vizumszam, Submit.

Ma jott a valasz, emailben -azert modernek, elismerem, hatosaggal emailben kommunikalni? ez mar dofi- hogy Haha ocsi, azt mindenki mondhatja, hogy nem amerikai allampolgar. Tessek szepen bescannelni az utleveled es elkuldeni nekunk. A szomoru valosag tehat az, hogy a nevem, cimem es utlevelszamom alapjan a helyi birosag marhara nem tudja kideriteni magatol a bevandorlasi statuszomat. Egy fenymasolat alapjan fogja eldonteni hisz-e nekem. A pozitiv valosag az, hogy elfogadjak PDF-ben es nem kell sorbanalljak valami ablaknal mindezert. Egyelore legalabbis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése