2010. március 31.

Vegyes pillanatok

Random beszedes eletkepek az elmult par napbol:

Jimmy bacsi
A vasarnapi 4 merfoldes versenyen kivetelesen nem futottam, fotozni mentem ki meg egy baratomnak szurkolni. A celnal mellettem egy 60-as no szinten fotozashoz keszulodik, hatan ugyanugy hatizsak, ezert odaszol nekem:
   - Te is szurkolsz valakinek?
   - Aha
   - Tok jo, en a ferjemre varok, tegnap lett 70 eves.
   - Es fut? Gratulalok! Mikorra varod?
   - Kb. 4:30-as ezrekkel jon, 29p-et saccolok…
Eldobtam az agyam, 70 eves es 29:16 alatt tolta a 6.44 km-t es kilenc eve meg aktivan dolgozott a 9/11-es merenylet eltakaritasan mint tuzolto, azota asztmas. Az en legjobb 4 merfoldem 29:35, de van meg 40 evem felgyorsulni a bacsihoz.

-snitt-

Duane Reade
A DR az itteni DM csak 0-24 nyitva, gyogyszertar is egyben es lehet kajat is kapni, mindenfele kajat, ami nem friss, tehat csomagolt, de abbol mindent (ejtsd: due’n-ri’d). Tegnap ejfel elott par perccel estem be, a kosaramban 20 dolog, mogottem egy fiatal lany egyetlen zacsko chips-szel. Intek neki, hogy elozzon meg, nem sietek, megkoszoni, mosolyog. A kassza mogott szinten egy fiatal lany, elintezi a chipset, hozzam fordul, elso standard kerdese van-e klubkartyam, nincs, haladjunk. Hirtelen odafordul a kasszas az elozo csajhoz, aki pakolja el a chipset:
   - Bocs, hasznalhatja a te klubkartyad?
   - He? Ja, siman.
Kasszas lehuzza a csaj klubkartyajat, o jobbra el, mindenki mosolyog, csak en allok butan, hogy mi tortenik. Megneztem a szamlat, miszerint o kapott az en vasarlasom utan 90 pontot, nekem meg $3.60-nal olcsobb volt a szamla… Megis hogy van egy 19 eves eladonak ejfelkor energiaja ehhez? Meg mosolyogni? Rejtely.

-snitt-

Lazulunk
Ma reggel tudatosult bennem, hogy szert tettem a negyedik kollegamra, akinek igy veszem fel a telefont:
   - What?
Nemreg tettem szova neki, hogy Te Mikhail, az Oktoberi Forradalom szerelmere, nem mellozhetnenk magunk kozt a szokasos "Szia hogy vagy - En jol es te - En szinten ragyogoan - Mit tehetek erted ma" ritualet amikor napi 4x felhivsz valamivel? Azt mondta erdekes felvetes, probaljuk ki. Elegedett vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése