2010. március 8.

Oscar dijkioszto

Tegnap este en is neztem az Oscar dijkioszto galat, par dolog, amire felfigyeltem:

Az unnepseg elott volt Barbara Walters egyoras magazin musora, amiben meginterjuvol 2-3 kivalasztott Oscar-jeloltet. Tette mindezt iden a 29. eve es egyben utoljara. En korabban nem hallottam rola, de az idei ket vendegevel folytaott beszelgetese utan azt mondtam, hogy Wow, ez a no nagyon riporter, profi, emberi, neven nevezi a dolgokat, de megsem sert meg senkit, bamulatos. Ahogy megneztem a rovid osszeallitast harom evtizednyi Oscar elotti interjuirol az is nyilvanvalo lett, hogy mekkora tiszteletnek orvend a showbiz szakmaban. Anthony Hopkins, Meryl Streep de meg Ronald Reagan is megtiszteltetesnek vette, hogy meghivta a musoraba. Keves ember van szerintem, aki ugy lett sztar, hogy igazabol nem maga alkotott valami oriasit, egy filmet, hanem "csak" azzal, hogy mas sztarokkal jokat beszelgetett. Larry King mondjuk, aki ma mar ismertebb legtobb vendegenel. Neki is 30+ evebe telt ez, szerintem o is megerdemli es orulok, hogy nagy becsben tartjak. Senki sem mondja, hogy az a ven hulye es amikor visszavonul, a sztarok sorban allnak gratulalni. Szimpatikus volt.

Az Oscar galan iden azt talaltak ki, hogy a legjobb ferfi es noi foszereplot egy regi jobaratjuk mutassa be, valami kis tortenettel alafestve, mitol olyan fantasztikus ember az illeto. Amikor lelepsz a hajorol ideat eleg hamar talalkozol a szembedicseres jelenseggel. Kulonosebb ok nelkul pofan-dicsernek es azt sem tudod mit kell erre mondani. Aztan felszedsz par sablon kifejezest es mar pavlovi reflexkent valaszolsz, hogy You’re sooo nice, thank youuuu, I love your shirt, too… A tegnapi musorban a tiz szineszrol egy perces monologot hallhattunk, hogy nala kegyesebb, melegeszivubb, jobb embert meg nem hordott hatan a fold Terez Anya es Ghandi ota. Azon kivul, hogy a gyomrom meggyengul az a fo bajom ezzel, hogy nehez kiszurni a zajbol az oszinte dicseretet. Vagy ha en akarok tenyleg meltanyolni valakit, nem tudom mit mondjak, hogy ne tunjon zajnak, mert itt minden altalam elkepzelheto szuperlativuszt orankent 4x hallok. Szerencsere IT-n dolgozom, bevandorlo autistak kozott, jo ez itt nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése