2011. március 30.

Ha a pruderia visszanyal

Tobbszor panaszkodtam mar az amerikaiak prudsegerol foleg az egyenes (vagy obszcen) beszed es a meztelenseg temakkal kapcsolatban (pl. Carnegie Hall - uncensored). Irtam mar nemely futoverseny erdekes elnevezeserol is. A mellrak futasokat mar Magyarorszagon is megszoktuk, aranyos rozsain parokaval osztogatnak szorolapokat csinos fiatal lanyok, szeretjuk. De itt van pl. Prostate Cancer Run is. Tegnap voltam a Colon Cancer 15k futason. En, aki verem a mellem, hogy nem akadok fenn semmin, szamomra picit morbid a vastagbelrak futas elnevezes, de persze hogy mentem dalolva a tobbi futo orulttel. Nekunk mindegy hogy hivjak, csak lehessen vasarnap hajnali 7-kor nulla fokban vacogni a rajt elott, mi ezt elvezzuk, mig ti alusztok.

Erre a standra a rajt/cel kornyeken azert en sem voltam felkeszulve: Ha nem lenne egyertelmu, ez egy 100x-osara felfujt vegbel makett, kb. 20 meter hosszu cso. Az egyik oldalan bemesz es latod, hogy a belseje szep rozsaszin. A masik vegen kijossz es latod, hogy a belseje tele van csunya elvaltozasokkal. Az kerlek a vastagbelrak. Es csaladanyak viszik a 3 eves gyerekeiket keresztul rajta, mert fontos az "awareness". En nem mentem at, na akkor most ki a prud? :)



PS: Bezzeg az ujsagosnal a Playboyt el kell rejteni, mert egy noi mell latvanya karos a gyerekre. Oljetek meg ha ertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése