2010. június 12.

Sivatagban ismet #1

Vegre elhataroztam magam, hogy felhasznalom az osszegyujtott Delta merfoldejim egy hosszu hetvegere es persze oda megyek, ahol en a legjobban tudok kikapcsolodni: a sivatagba! :)

Penteken munkabol hatekonyan rogton a repterre, szigoruan tomegkozelekedessel, ismertek, remek gyors volt minden, igen, ez csakis NY-ban mukodik jol. Par oraval kesobb: Las Vegas juniusban, ejfelkor 38 fok, nem, a frizura nem tart, a szemgolyod is kifolyik. Extremsport ez a javabol, minden epuletben alpesi klima, az utcan toltesz ket percet a 40 fokban, majd be a berautoba, ahol fujatod magadra a 7 fokos levegot, percenkent harminc fokokat ugrasz, leizzadsz-megfagysz, termeszetes szelekcio, a gyengebb elhullik. De hagyjuk is az unalmas reszleteket.

Kepek: http://picasaweb.google.com/daniel.varga12/Deserts2010

Chillin' in Vegas
Masodik alkalommal vagyok Vegasban es most sokkal jobban raereztem a hangulatara mint elsore, ami nem meglepo. Igen, ez a giccs, a hivalkodas, a megalomania, a szex, alkohol es jatekszenvedely varosa, ezen tul kell lepni. Most feltunt viszont a hihetetlen profizmus, amivel ezt csinaljak. A repter-csomag-shuttle-berauto-hotel rutin muveletek sehol sem ennyire hatekonyak es gyorsak. Nincs olyan, hogy ejjel erkeztem, varni kellett barmire is, itt komplett eltunnek a napszakok. A jatekbarlangokban USA-ban egyedulalloan szabad dohanyozni, de meg az en erre igen erzekeny orrom sem erzekelt fustot sehol, megoldottak. 

Cirque Du Soleil
A sportfogado barlangok a legprofibbak, egy IMAX mozival vetekedo vasznon tudsz vagy 60 sportot nyomon kovetni, eloben, egyszerre! Ulsz a cubicle-dben, elotted egy konzol es barmire fogadhatsz a vilagon, azonnal. Egy Wall St bank trading floor-jara hasonlit egy az egyben, olyat mar lattam, ettol most leesett az allam. Emberileg mindketto beteg dolog, technikailag viszont zsenialis. Vegas a show-k varosa is, amit sosem ertettem, musicalek, na es, a Broadway utan mit tudnanak mutatni? Latvanyt. De azt nagyon. Egy vegasi hotel szinhazterme 10x akkora mint egy hetkoznapi szinhaze es egy show-t min. egy evre szerzodtetnek le, vagyis olyan szinpadot epithetnek, amibe bele lehet tenni mindent, nincsenek korlatok. Penz? Az a legkevesbe. Amit viszont sokszor latok foleg NY-ban, sok penztol nem lesz feltetlenul szep valami, nagy igen, hangos, vaskos, monumentalis, de szep? Most lattam egy Cirque Du Soleil show-t es ket oran at nem kaptam levegot. Ez nem szinhaz, hanem show. Tehat latvany, zene, akrobatika, de olyan gyonyoru csomagolasban, hogy azt hiszed almodsz. Kicsit megbekeltem Vegas-szal. De azert alig vartam, hogy a sivatagba erjek vegre :) Folyt kov.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése