2010. június 4.

Kiszolgalas

Nem mondok ujdonsagot azzal, hogy itt az ugyfel kiszolgalasa egy egesz mas sikon tortenik, mint amit barhol megszoktal. Most nem a Sugar uzletkozpontot veszem alapul, nem volna fair, vagy a MAV jegypenztart, nem. Meg Ausztriahoz kepest is ratesznek egy lapattal, pedig en ott is meg voltam mindig elegedve. Par rovid epizod, ami szamomra abszurd volt, de mit tegyek, ha ok igy akarjak, hat nekem jo.

WIRED
Ez egy geek magazin, mar egy eve jon havonta otthonra, szeretem. Januartol elkezdtek kuldeni a ceges cimemre is, kettot kapok, de nem vontak plusz penzt, gondolom valami gepi hiba. Felhivtam oket, hogy hagyjak abba, eleg 1x kuldeniuk. Majd irtam is nekik, hogy tenyleg ne kuldjek el 2x. Masnap valaszoltak, hogy remesen sajnaljak a hibat, az okozott kellemetlensegert ingyen meghosszabbitjak az elofizut +3 honappal es remelik nem rendult meg a bizalmam bennuk. Persze azota is ket helyre jon.

Shoes.com
Egy kollega laban meglattam egy jo Columbia cipot de semmilyen boltban nem talaltam meg. Irtam a Columbianak, masnap valaszoltak, hogy sajnos NY 100 km-es kornyeken egyetlen bolt raktarkeszleteben nem latjak, hogy lenne belole, de rendeljem meg online. Ja, csak hat fel is kene probalni… Beadom derekam, volt vmi 20% kedvezmeny kuponom a shoes.com-hoz, rendeljunk online cipot. Kihozzak, kicsi. A weboldalukon keresztul nyomtatok Return Label-t, raragasztom a dobozra, bedobom a postaladaba es ingyen visszaviszik nekik. A weboldalon azt is bekattintottam, hogy kerek rogton fel szammal nagyobbat. Par nap mulva kijon, az is kicsi, ujra az egesz. Ilyenkor a hitelkartyara jovairjak az eredeti osszeget, majd levonjak megegyszer az uj cipore. Amikor a harmadik ujrakuldott cipo jott viszont, tobbet vontak le - lefelejtettek a 20%-os kuponomat! Gondoltam ezt aztan mar biztos nem fogom tudni elintezni egy indiai ugyfelszolgalatossal, hogy a 3. utanrendelesnel lecsuszott a kedvezmeny. Felhivtam oket ejfelkor az ingyenes szamukon, persze Indiaban vettek fel, elmondtam a sztorit, tort angolsaggal 50x elnezest kert es meg aznap este megjelent a jovairas a kartyamon.

Thrifty
Autoberles Washingtonban, $25 a berles, masik $25/nap a biztositas, de tulteszem magam rajta. Amikor visszavittem lattam, hogy bajban vagyok, nem fogok odaerni a 24h lejarta elott. Vagy nem full feltankolva viszem vissza, vagy kesek 15 percet, vajon melyikert huznak le tobbet? Nem tudtam fejbol, en megtankoltam es kestem 5 percet. Meg szoszolt a ficko vagy masik 10-et az atvetelnel, aszondja akkor plusz $30 lesz, mivan?! Ugyanis $5 az egy megkezdett ora kesesert es $25 a biztositasra az uj napra. Fudeideges lettem, hivtam a menedzsert, vertem az asztalt (tenyleg). Es nem engedtek el! Gondoltam na ez lesz a blogomban akkor a cafolo tortenet, lam itt is neha megfingatnak. Hazaertem es irtam egy cifra mailt az ugyfelszolgalatuknak, hogy az $5 az oke, de a $25 az genyo, nem kerek biztositast az 5 percre, adjak vissza. Kulonben is, multkor 9-re kertem kocsit es csak 10-re kaptam meg, olcsobb lett nekem ettol? Nem, ok kestek. Amikor en kesek 5 percet, akkor meg $30…? Nemar. Masnap jovairtak az osszeget, az egeszet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése