2012. május 29.

Sheriff

Muszaj posztolnom ezt a viccet, mert total igy van, aki nem hiszi: http://doncii.blogspot.com/2011/01/birosagi-targyalas.html

------

Magyar rendőr konferencián van az USA-ban és beszélget a sheriff-el. Egyértelmű ugye, hogy tolmáccsal. 
Mondja a sheriff:
- Egyszer
ű. Megyek valaki mögött, ránézek a km órára, és ha látom, hogy gyorsabban megy, mint a limit, már meg is állítom, mert én vagyok a sheriff.
Erre a magyar:
- Oké, de hogyan bizonyítod a gyorshajtást?
- Mert én láttam, hogy gyorsan ment, és én vagyok a sheriff.
- De hát valami fotó vagy tanú nem kéne, mert hát nem biztos, hogy elismeri a gyorshajtást.
- Mondom, hogy a km órámon látom, hogy gyorsan megy, vagy a lézerrel mérem, mert én vagyok a sheriff.
- És van a lézernek hitelesítése, hogy pontosan mér?
Az amerikai kezd besokalni és a tolmácshoz fordul:
- Te, azt fordítod neki, hogy én vagyok a sheriff?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése