2010. január 27.

Apro trukk, de mukodik

Huszonnegy oran belul ket olyan aha-pillanatom volt, amit erdemesnek tartok megosztani veletek is. Konkretan azt mondtam magamban, hogy Je, ez ilyen egyszeru?

Eset #1
Fizetek egy bufeben a kasszanal az ebedemert, csaj a gep mogott ‘Haj, havarju today’ ez mar lepereg rolam, ra se nezek mikozben mondom hogy ‘ajmfajn, havarju’. $12 lesz, nyujtom a kartyam, lehuzza es mikozben adja vissza azt mondja: Thank you, Daniel, have a nice day. Erre felneztem es visszamosolyogtam ra en is. Evekkel ezelott valami ceges kommunikaciofejleszto treningen tanultam, hogy minden alkalmat meg kell ragadni arra, hogy az embereket a nevukon szolisd. Barmilyen meglepo, szeretjuk hallani a nevunket, tudat alatt. En ezt tudom, ha jobb lenne a nevmemoriam, surubben is alkalmaznam. De lam ennek a csajnak is megtanitotta valaki, es azt is, hogy a nevem ott van a bankkartyan, es lam, mukodik. Kizokkentett es elocsalta a mosolyt. Ugyes… :)

Eset #2
Keddenkent a Times Square-i irodaban dolgozom, korulottem egy emeletnyi orosz fejleszto. Az jellemzi oket fokeppen, hogy a 300-as IQ-hoz egy emocionalis tulfutottseg parosul, konkretan imadnak vitatkozni es ezt nem halkan teszik. Nem irigylem azt a mareknyi csendes vegetarianus indiait es a par mindig meghunyaszkodo kinait, akik szinten ott dolgoznak, de meg magamat sem keddenkent :)

Tortent tegnap, hogy kiviharzik az egyik orosz igazgato az irodajabol es leteremti Dimitrit mint kocsis a lovat:
- Hol van az ot gep amit kertem??
- Jaj jaj, adj ot percet, egy outage-en dolgozom eppen.
- De hat mar delben kertem!! Nem igaz, hogy meg mindig nincs meg!
- Mikorra kell?
- (nyaki erek megdagadnak) Azonnal!!!
- Mit szolnal tiz gephez?
- Mivan?! Ot kell de azonnal!!
- Adok tizet 10 perc mulva.
- Hmm… rendben. (es elviharzik)

Mindenki tudja, hogy ha nem tudsz valamit idoben megcsinalni, akkor legalabb adj tobbet, vagy olcsobban. De lam, ez meg a munkahelyen is mukodik, meg egy habzoszaju fonokkel is. Szinten ugyes :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése