2014. február 13.

Ujabb 24 ora MO-on

Akarcsak tavaly, iden is akadt, hogy csak 24 orara jottem haza. Ilyenkor az elso benyomasok mindig viccesek, egy turista szemevel nezni szulovarosom.

Reggel 8 ora, a Deli pu-nal allok es a hatalmas jegyelado terem, tudjatok a felso szinten ami tiszta uveg, oriasi, be van futve. Angliaban nem futenek be semmit.

A vonatok peronja elott van par arus bodeja, az egyik egy konyvesbolt. Ilyet meg sosem lattam MO-on kivul, konyvet venni a peronon? Ugy latszik olvasott nepseg vagyunk.

By Ian Brewer
A csajok, aztabetyar… jol neznek ki. Olyan csizmak vannak a magyar csajokon, hogy kiesik a szemem, szuk, divatos, egyik koltemeny a masik utan. Se Londonban se New Yorkban nincsenek szep noi csizmak. Honapok ota nem lattam apolt koromlakkot Londonban, de itthon, piros, rozsaszin, barack, hupikek, igenyesek a kis fruskak.

Vegyunk BKV jegyet. Jo, BKK jegyet, ugy latom atkereszteltek. Kerdezem milyen vonaljegyek, atszallojegyek vannak mostanaban? Elmondja a pasi, nem tudom kovetni, napijegy nincs? De van. Siraly! 

Utanam jon egy 80+ eves bacsi es azt mondja: Egy buszjegyet kerek, fiatalur. Nez ra az elado, olyan mar nincs. Niiiics? Villamosjegy se? Az se. Jolvan, akkor van aki meg nalam is jobban le van maradva e teren. Utolag ugrott csak be nekem, hogy 65 felett ingyen utazhat a bacsi, minek neki jegy? Persze az elado ezt nem mondta, mindegy is.

Persze most is mar a BKV jegypenztarnal ledobta a lancot, hogy elovettem egy tizezrest. Jajjj neeee. Ebbol nem tudok visszaadni! Aztan megis tudott.

A metro viszont gyonyoru meg mindig. Nagy, tagas, tiszta, modern, es van mobil terero. A Nagyvarad ternel vettem meg egy kurtoskalacsot es mentem az oltokozpontba, ahol megdoftek sargalazzal, de nem sirtam kicsit se, hisz volt kalacsom jutalomkent!

4 megjegyzés:

  1. Másik szemszögből: http://plastik.hu/tag/welcome-to-hungary/
    Illetve lazán kapcsolódik, nemtom, volt-e már: http://plastik.hu/2014/02/08/pacific-crest-trail/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En probaltam a pozitivumokra koncentralni :) De persze emlithetnem a joembert, aki London Stansted repteren allt mogottem a sorban. A gepunk ket orat kesett, kivetelesen nem a Ryanair hibajabol. Amikor vegre megindult a beszallas, az angol kisasszony azzal kezdi a hangosbemondon, hogy elnezest ker hatszor.

      A magyar sporttars nyomdafesteket nem turo szavakkal fakadt ki, hogy hova dughatja a bocsanatkereset. En hatrafordultam, hogy Ember, az megvan hogy vihar volt felettunk es azert nem tudott leszallni a bejovo gep? A holgy pedig erosen tulorazik miattunk igy ejjel egykor, hogy mi meg ma kijussunk. Valasza: Akkor is!

      Szerencsere nem mellettem ult, mert az ciki lett volna :)

      Törlés
  2. valahogy így képzelem el a reakciódat
    http://whenyoureturntobudapest.tumblr.com/post/49350875592/when-the-first-hungarian-family-arrives-to-the-airport

    én meg ezen a blogon is jókat derülgetek
    http://whenyoureturntobudapest.tumblr.com/

    VálaszTörlés
  3. Látom "legyőzted" New Yorkot. Én biztosan nem jöttem volna haza :D

    VálaszTörlés