2009. december 16.

Smalltalk

Gyorsan leblogolom, mert szerintem fel ev mulva mar nem fog feltunni es jot fogok rohogni rajta, hogy elso evem vegen ezen meg fennakadtam :)

Cegben kavesaroknal osszefutok egy kollegaval, latasbol ismerem, az emeleten dolgozik, var mogottem, mig megcsinalom a kavem. Odavagja a default how are you-t, en epp egy asitast nyomok el, mondom "Aaaahhhh-sleepy". Es leblokkol, erre nem szamitott, egy szemelyes megnyilvanulas. Jelentos szunet utan kinyogi: Yea, I hear you. Aztan segitsegere sietek es temat valtok: "But it’s a great day outside, haven’t seen the sun out in a week". Kivirul az arca es maris joizu beszelgetesbe elegyedunk az idojarasrol
Errol jut eszembe…
 
Idelatogato pesti kolleganak azt javasoltam a minap, hogy meg otthon, tukor elott gyakorolja, hogy a "Hi how are you I’m good see you later" mondatot hany mp alatt tudja elmondani. Ugyanis ha nyilik a lift es kijon belole egy ismeros es a 2 mp alatt amig elmentek egymas mellett ezt nem tudod eldaralni, akkor az illetlennek minosul. A sima Hi… pedig egy NY-i szamara urt hagy hatra, vagy illetlennek vagy agyilag lassunak fog elkonyvelni. A minimum a "Hey, what’s up?" hogy lassam a megnyugvast a szemeben. Es igen, ebbol adodik az, hogy ket egymassal szembe halado ismeros egyszerre daralja el a "Hi how are you I’m good see you later"-t, minden nap latok ilyet. Amikor tultettem magam a rohogesen, megprobaltam ugy felfogni, hogy ez a frazis egy kifejezes, nem kell ertelmezni a tartalmat, egy kibovitett koszones, ez minden.

„Bolondok ezek a rómaiak” (c) Obelix

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése