2010. december 3.

Szabi elott, szabi utan

A marathon utani het extrem suru volt, mert ravalo szombaton mar repultem is es a szabi elotti heten mindig kitapossak a beled a cegnel. Eves szabimat kiveve egy kisebb del-amerikai expediciora indultam az Andokba, esoerdobe, kosivatagba. Elotte meg be kellett vasaroljak egy csomo turacuccot mert kicsit elkopott a regi szerkom, ezert az ebedszuneteimben szepen lakkcipoben vasaltnaciban ingben kisurrantam az East Mountain Sports-ba es 10-20 kg-os homokzsakokkal megpakolt hatizsakokat probalgattam. Kozben az ebedem jelento szendvicsem majszoltam, teli szajjal meg intettem az eladonak, hogy azt a keket szedje mar le nekem fentrol. Nem is neztek hulyenek, hegymaszoboltba normalis emberek ugyse jarnak. Eliminaltam a pamutot a futocuccaim utan a turazo felszerelesembol is, az eg aldja a modern technikat, remek muanyag turaingek vannak mar, atmegy rajta az izzadtsag, a szel viszont nem es 1p alatt megszarad. Beujitottam egy leheletvekony selyem halozsakbetetet is, ami +10 fokot radob a halozsakodra, csak 100g sulya van es meg higieniai szempontbol is hasznos. Es vegre vettem ket botot, az eletem mentette meg, legjobb dolog a vilagon.

-snitt-

Ide jon majd egy 2-3 reszes beszamolo, mert ket het turazas utan osszejon par sztori, de hat ennyi penzert legyen is meselnivalo, es ismertek, en nem a strandon doglo srac vagyok. Volt sok emberi pillanat, meglepo fordulat, izgalmas sorsok. Jon - hamarosan.

Szabi utani het ugyanolyan rabszolgasors mint az elotte levo, var 16.876 e-mail, habzo szaju ugyfel akinek osszedolt a rendszere par nappal visszateresem elott es most tolem varja a csodat, hogy vakarjam ossze. Fonok meg utanam egy hettel megy szabira es most tolja le ram az o projektjeit is. Csutortok estere oda jutunk, hogy fonok beszel hozzam, nezek ra bekesen mosolygoan, kerdi mit vigyorox? Mondom azt tudod am, hogy semmire nem fogok emlekezni abbol, amit most mondasz nekem :) Szal ird le lecci mailben es ha szukseg lesz ra talan megtalalom, de bocs, tulcsordultam.

Szabi utan masik alap teendo a szamlak atnezese, hitelkartya, telefon, aztan jon a huledezes es az ugyfelszolgalat hivasa. Kollegam Zoran is pont ebben a cipoben jar, rohogve hallom, ahogy kiabal a kagyloba, hogy Representative, Representative… Az amcsi cegek telefonos ugyfelszolgalata ugye masszivan automatizalt es hangvezerelt. Ez egy elcseszett dolog, bele kell mondanod az automatanak mit akarsz, aki vagy megerti vagy nem. Az utolso menupont mindig az, hogy ha nem tudsz semmit, mondd, hogy Representative. Mi akcentussal beszelo bevandorlok szamara ez egy sirogorcs, mert nehez eltalaljuk pont azt a hangleejtest, amit a gep var. De amikor a full amerikai szuletesu kollegam nyakan dagado erekkel uvolti a telefonba 10x egymas utan, hogy REPRESENTATIVE!!! abban van nemi elegtetel :)

Nekem szerencsem volt, bar az AT&T osszevissza szamlazott hulyesegeket, kijegyzeteltem a szamlarol mivel nem ertek egyet majd szepen tetelesen prezentaltam a csajnak, aki viszont irto kedves es profi volt. Felfogta, elnezest kert es jovairta nem csak azt, amiben nekem volt igazam, hanem azt is, amiben neki volt, csak nehogy rosszul erezzem magam. Nekik az a $36.97 nem olyan fontos, mint egy boldog ugyfel es maris elengedtek a roaming dijaim nagyreszet. Ot perc alatt vegeztunk, en orultem a segitokesz ugyfelszolgalatosnak, o meg a felkeszult es nem hisztizo ugyfelnek. A vegen meg felhivta a figyelmem arra, hogy majd ha kapok egy e-mailt, hogy toltsem ki a felmerest milyen ugyfelszolgalati elmenyben volt reszem ma, akkor o orulne ha 10-est adnek minden pontra. Mondom kedves Michelle, ha lehetne en 12-t adnek :) Pillanat szunet utan elakado hangon hallom, hogy Ohh thank you so much, Daniel, es a kagylon at lattam, ahogy elpirul.

2 megjegyzés:

  1. Meg a regi blogon, ezt kommentelte Attis: http://youtu.be/Ub06ZBjyDI8 zsenialis :)

    VálaszTörlés
  2. Aktualis link a Voice Recognition videora: http://youtu.be/sAz_UvnUeuU

    VálaszTörlés